Αγγλικά Ι

Κωδικός μαθήματος
0107ΣΕ
Μονάδες ECTS
3
Εξάμηνο
Εξάμηνο Α
Κατηγορία μαθήματος
Διδάσκων καθηγητής

ΡΟΝΤΟΥ ΜΑΡΙΑ

Περιγραφή μαθήματος

Το μάθημα περιλαμβάνει ταχύρρυθμη επισκόπηση και διδασκαλία των βασικών δομών και του συστήματος χρόνων της Αγγλικής γλώσσας, και αναβάθμιση του λεξιλογίου των φοιτητών, ανάπτυξη όλων των βασικών δεξιοτήτων στη χρήση της γλώσσας (κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου) με χρήση προφορικού και γραπτού λόγου σε θέματα που άπτονται του αντικειμένου σπουδών των φοιτητών/τριών (Πολιτική, Φιλελευθερισμός, Συντηρητισμός, Σοσιαλισμός, Εθνικισμός, Φεμινισμός, Οικολογία). Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται περιλαμβάνει τα συγγράμματα του μαθήματος, παρουσιάσεις powerpoint και ευρεία χρήση ΤΠΕ για την αναζήτηση πηγών πληροφόρησης στο διαδίκτυο, πολυμέσα (βιντεοδιαλέξεις, ντοκυμαντέρ, διαδραστικά βίντεο κλπ), διαδραστικό και άλλο υλικό αυτο-εκπαίδευσης που υπάρχει διαθέσιμο στο διαδίκτυο και που σχετίζεται με την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Παράλληλα, ζητείται από τους φοιτητές να αναγνώσουν ένα λογοτεχνικό βιβλίο και να παρουσιάσουν μια εργασία πάνω σε αυτό ατομικά ή ομαδικά.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν διαθέτουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επιπέδου «καλής γνώσης» (επιπέδου Β2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου αναφοράς για τη γλώσσα).
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •     Γνωρίζει και να χρησιμοποιεί τη γλώσσα σε  επίπεδο Β1-B2 (καλής γνώσης)
  •     κατανοεί και να χρησιμοποιεί τις βασικές συντακτικές και γραμματικές δομές της Αγγλικής γλώσσας
  •     κατανοεί και να χρησιμοποιεί βασικό λεξιλόγιο με έμφαση σε λεξιλόγιο σχετικό με το πανεπιστημιακό περιβάλλον και το αντικείμενο σπουδών του/της σε γραπτό και προφορικό λόγο
  •     κατανοεί και να αναλύει κείμενα προφορικού και γραπτού λόγου μικρής έκτασης ημι-ακαδημαϊκού περιεχομένου και κατάλληλα απλοποιημένα ή αυθεντικά κείμενα σχετικού ενδιαφέροντος
  •     είναι σε θέση να αναγνώσει εκτεταμένα κειμένα γενικού ενδιαφέροντος μικρής ή μέτριας δυσκολίας (άρθρα, ολόκληρα βιβλία)
  •     έχει αναπτύξει μέτρια αυτονομία όσον αφορά την περαιτέρω εκμάθηση και χρήση της γλώσσας, μέσω υψηλής ποιότητας διαδραστικών «εργαλείων εκμάθησης» που υπάρχουν διαθέσιμα στο διαδίκτυο, πολυμέσων αλλά και βιβλίων / άρθρων προσωπικού ενδιαφέροντος.
     
ΓΕΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

•    Ανάπτυξη της ικανότητας για επικοινωνία στην Αγγλική γλώσσα
•    Ανάπτυξη ικανότητας χρήσης του διαδικτύου για προσωπική μελέτη
•    Ανάπτυξη της ικανότητας για αναστοχασμό και αυτό-αξιολόγηση.
•    Ανάπτυξη της ικανότητας για ανεξάρτητη και αυτόβουλη μάθηση.
•    Ανάπτυξη της ικανότητας για αυτόνομη εργασία
•    Ανάπτυξη ικανότητας για ομαδική εργασία
•    Βελτίωση των στρατηγικών μελέτης και της εν γένει ακαδημαϊκής επίδοσης.
•    Ανάπτυξη σεβασμού στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
•    Ανάπτυξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα διακρίσεων κάθε είδους
•    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα περιλαμβάνει ταχύρρυθμη επισκόπηση και διδασκαλία των βασικών δομών και του συστήματος χρόνων της Αγγλικής γλώσσας, και αναβάθμιση του λεξιλογίου των φοιτητών, ανάπτυξη όλων των βασικών δεξιοτήτων στη χρήση της γλώσσας (κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου) με χρήση προφορικού και γραπτού λόγου σε θέματα που άπτονται του αντικειμένου σπουδών των φοιτητών/τριών ειδικότερα και του πανεπιστημιακού περιβάλλοντος γενικότερα. Το μάθημα γίνεται με μορφή εβδομαδιαίων διαλέξεων κατά τη διάρκεια των οποίων γίνεται πρακτική άσκηση για την απόκτηση επιμέρους δεξιοτήτων. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται περιλαμβάνει τα συγγράμματα του μαθήματος, παρουσιάσεις powerpoint και ευρεία χρήση ΤΠΕ για την αναζήτηση πηγών πληροφόρησης στο διαδίκτυο, πολυμέσα (βιντεοδιαλέξεις, ντοκυμαντέρ κλπ), διαδραστικό και άλλο υλικό αυτο-εκπαίδευσης που υπάρχει διαθέσιμο στο διαδίκτυο και που σχετίζεται με την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Παράλληλα, ζητείται από τους φοιτητές να αναγνώσουν τουλάχιστον ένα βιβλίο της επιλογής τους ή το προτεινόμενο βιβλίο.

The following abbreviations are used in the text below:

G: Grammar

V: Vocabulary

SD: Skills (Reading/Writing/Listening/Speaking) Development

SS: Study Skills

ER: Extensive Reading

NGSL: New General Service List

 

Τίτλος ενότητας

Βιβλιογραφία

Σύνδεσμος παρουσίασης

  1. Introduction to the course: - English as an International Language - CLIL (Content and Language Integrated Learning) - The New General Service 

List -Study Skills (touch typing in English)- Computer Assisted Language Learning (CALL) and the use of the Internet for Language Learning (e.g. mobile and web-based study applications such as Quizlet) – 

G: The tense system - Present Simple and Progressive; Stative Verbs;

V, SD: video on politics

 

ER: Introduction to Uncle Toms’ Cabin

 

GRAMMAR

https://www.englishpage.com/verbpage/verbtenseintro.html#verb-tense-chart-title

azar grammar presentation on e-class

https://www.englishpage.com/verbpage/simplepresent.html

Wallwork (theory) unit 8

Wallwork grammar exercises unit 6.1

VOCABULARY

The New General Service List (NGSL): The 2818 most common words in English: http://www.newgeneralservicelist.org/

NGSL learning and practice: Quizlet (1-2.200) https://quizlet.com/class/821915/

Englishcentral. com, 

EXTENSIVE READING

Uncle Tom's Cabin, Young Folks' Edition by Harriet Beecher Stowe (this version is addressed to students who find the original text too demanding): http://www.gutenberg.org/ebooks/11171

Uncle Tom's Cabin by Harriet Beecher Stowe (original) http://www.gutenberg.org/ebooks/203

Video on youtube.com

 

https://eclass.uop.gr/modules/units/?course=213&id=732

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. G: Tenses:  Past Simple and Progressive- Spelling of -ING and -ED formsPreposition Combinations, groups a, bVocabulary (V): NGSL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SD: A definition of Politics, video on Politics

 

Azargrammar presentation 

https://www.englishpage.com/verbpage/simplepast.html

Wallwork theory unit 8

Wallwork exercises unit 7.7

https://in2english.net/2019/09/18/spelling-of-ing-and-ed-forms/

quizes on irregular verbs  

https://wordwall.net/

https://quizlet.com/10161926/preposition-combinations-group-a-b-flash-cards/original

Hila unit 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Presentation2-English%201.pptx

 

  1. G: Tenses:   Present Perfect and Present Perfect Progressive Tenses

prefixes, suffixes; V: NGSL  

 

 

 

 V, SD: Cynicism and Politics in Modern Democracies,  Video on non-voters in America

Azar grammar presentation

Wallwork theory unit 8.2, 8.3

Wallwork exercises 6.2, 6.3, 6.4, 7.1, 7.2,7.3, 7.4, 7.5

https://www.englishpage.com/verbpage/presentperfect.html

 

Hila unit 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/English%20I-LECTURE%203%281%29.pptx

 

  1. G: Tenses: Past perfect tense; 

 prefixes, suffixes; Preposition Combinations groups c,d V: NGSL 

 

 

 

 

 

 

SD, V: Theories and Methods in Political Science, Video on theories of political science

 

Azar grammar presentation 

https://www.englishpage.com/verbpage/pastperfect.html

Wallwork theory unit 8.9

Wallwork exercises unit 7.6, 7.8, 7.9 

http://quizlet.com/10163338/preposition-combinations-group-c-d-flash-cards/

Hila unit 2

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%204.pptx

 

  1. G: Tenses:  Future simple and continuous; Prefixes, suffixes

 

             V: NGSL

 

SD, V: Liberalism, Liberalism in the Twentieth Century, video on liberalism

Azar grammar presentation on e-class

https://www.englishpage.com/verbpage/simplefuture.html

Wallwork theory unit 8.10

Wallwork exercises chapter 8

Hila unit 3

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B75-English%201.pptx

 

  1. G: Verb Tense Review; future perfect simple and continuous; Preposition Combinations groups e,f, g;  prefixes, suffixes; V: NGSL

 

SD, V: Conservatism, video on conservatism

Azar grammar presentation on e-class

http://quizlet.com/10163855/preposition-combinations-group-e-f-g-flash-cards/

Hila unit 4

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%206.pptx

 

  1. Mid-term Examination, ER

G:  adverb clauses of time, adverbs showing time, location, prepositions 

 

 

https://www.englishgrammar.org/adverb-clause-time/

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/adverbials

Wallwork theory unit 14 Wallwork Exercises unit 14

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%207.pptx

 

  1. G: Nouns, Subject-Verb Agreement; the possessive form of nouns; prefixes, suffixes; 

V: NGSL

 

 

SD, R:  Thatcherism and the New Right, video on Margaret Thatcher

Azargrammar.com presentation, Wallwork theory units 1 and 2 Wallwork exercises units 1 and 2 

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/nouns

Hila unit 4

 

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%208.pptx

 

  1. G: Pronouns; prefixes, suffixes; V: NGSL

 

 

 

 

 

V, SD: Socialism, video on socialism

 

Azar grammar presentations

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/pronouns 

Wordwall grammar book unit 7 on relative pronouns

Wordwall exercises unit 5

Hila unit 5

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%209.pptx

 

  1. G: Modals: polite questions and requests, necessity, lack of necessity, prohibition; obligation; ability; prefixes, suffixes; V: NGSL

V, SD: Marxism and Communism

https://www.englishpage.com/modals/modalintro.html

https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar/intermediate-to-upper-intermediate/modals-permission-and-obligation

azar grammar presentation

Wallwork theory unit 12

Wallwork activities unit 12

Hila unit 6

 

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%2010.pptx

 

  1. G: Modals: advisability, past form of should, expectations, suggestions (should, ought to, had better, shall); prefixes;

V: NGSL

V, SD:   V, SD: Nationalism; video on Nationalism

SD: Oral Presentations

https://www.englishpage.com/modals/should.html

Wallwork theory unit 12

Wallwork exercises unit 12

 

Hila unit 7

Englishcentral.com

 

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%2011.pptx

 

  1. G: Modals: degrees of certainty in the present, past and future time; progressive form of modals; past ability; prefixes, suffixes;

V, SD: Feminism

SD: video on women’s rights

V: NGSL

SD: Oral Presentations

 

https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar/

wallwork theory unit 12

wallwork exercises unit 12

Hila unit 8

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%2012.pptx

 

  1. G: Modals: would (repeated action in the past), preference (would rather), modals combined with phrasal modals; V: NGSL, latin expressions;

V, SD: Ecologism, videos on environmental issues

SD: Oral Presentations 

ER: Class discussion

https://www.englishpage.com/modals/would.html

Quizes on modals

https://wordwall.net/

 

Hila Unit 10

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/213/Lecture%2013.pptx

 

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Πρόσωπο με πρόσωπο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Χρήση Τ.Π.Ε. 

  • στη διδασκαλία 

  • στην επικοινωνία με τους φοιτητές

  • στην αυτόνομη μάθηση

κυρίως με χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Πανεπιστημίου https://eclass.uop.gr/

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις ώρx13=39 ώρες

39

Πρόοδος4εβδ x3ώρx1,5= ώρες

18 

Τελικές εξετάσεις 39x1,5= ώρες

58,5

Σύνολο Μαθήματος 

115

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 

Η βαθμολογία προκύπτει από το άθροισμα των επιμέρους βαθμολογιών από:

  1. Τελική γραπτή εξέταση: 80%. Περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενών και ερώτηση ανάπτυξης
  2. Πρόοδος: 20% ή
  3. Εκπόνηση ομαδικής/ατομικής εργασίας 150-300 λέξεων και προφορική παρουσίασή της: 10% ή/και
  4.  Παρακολούθηση του μαθήματος σε ποσοστό τουλάχιστον 75% των ωρών (10 διαλέξεις) και  ενεργή συμμετοχή στο μάθημα: 10% ή/και  εκπόνηση 3 σύντομων εκθέσεων (200 λέξεων) και 11 ασκήσεων πολλαπλής επιλογής στο e-class (10%)

 Οι βαθμοί της προόδου και των εργασιών κατοχυρώνονται μέχρι την αμέσως επόμενη εξεταστική.


Απαλλαγές και βαθμολογία:

Οι φοιτητές που είναι κάτοχοι αναγνωρισμένων διπλωμάτων επιπέδου B2-Καλή γνώση, C1-Πολύ καλή γνώση, C2-Άριστη γνώση έχουν δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα Αγγλικά Ι με την προσκόμιση των διπλωμάτων αυτών στη γραμματεία του τμήματος. Με τον τρόπο αυτό κατοχυρώνεται ο βαθμός ως εξής:

Β2: 6

C1: 8

C2: 10

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Υποχρεωτικά εγχειρίδια/Textbooks:

  1. Hila, M. (2002). English for Political Scientists: Political Theories. Typothito: Athens.

  2. Wallwork, A. (2013). English for Research: Grammar, Usage and Style. Springer US. Downloadable from https://link.springer.com/book/10.1007/978-1-4614-1593-0

 

  1. Wallwork, A. (2013). English for academic research: Grammar exercises. Boston, MA: Springer US. Downloadable from https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-1-4614-4289-9

 

Suggested bibliography- *:

*The list below is indicative, not exhaustive. Full list in e-class, constantly updated

 

GRAMMAR

 

VOCABULARY 

SKILLS DEVELOPMENT

For each of the 13 course sessions: reading passages, videos and other rich media content (e.g. selected TED talks, documentaries) allowing for individual learning preferences and styles; related glossaries, tasks and other accompanying material, teaching and enhancing a variety of skills (metacognitive skills; reading, writing, listening, speaking, and their sub-skills) and promoting language, subject and world knowledge. The material has been carefully selected in order to develop background knowledge, vocabulary and fluency in the Department scientific areas and is often updated to reflect current issues and new developments (in e-class). 

EXTENSIVE READING

Indicative Extensive Reading books with support material provided by the course instructor:

Uncle Tom's Cabin: support material in e-class (Key by the author, with explanations and evidence about each chapter, glossary with dictionary definitions, glossary of now-redundant vocabulary items, excellent quality complete audiobook)

 

-other

Indicative additional - recommended extensive reading: The Century Trilogy by Ken Follett (Fall of Giants, Winter of the World, Edge of Eternity) ( Pan Books) or any book of the students' choice.

STUDY SKILLS

Touch typing: https://www.typingclub.com/

APA style overview and workshop: https://owl.purdue.edu/owl/research_and_citation/apa_style/apa_style_in…

URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS (ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)

https://eclass.uop.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=261